خصوصیات متولدین ماه آذر

خصوصیات متولدین ماه آذر

متولدین آذر انسان های خودمختار چالاک زنده‌دل با نگاهی خشن هستند.
نشان آذرماه کمانگیر با نیمی از آدمی با کمان پایین نیمی از اسب می باشد.

سنگ، سیاره و عدد

سیاره های متولدین آذر مشتری میباشد و عنصر آتشی دارند. عدد ۳ عدد خوب متولدین آذر است و اگر تصمیم بر انتخاب یک عدد و یا تعدادی را دارند بهتر است عدد ۳ را انتخاب کنند. سنگهای موافق آذر یاقوت زرد فیروزه، لهسینا و سنگ ماه می باشد. اما سنگهای مخالف آنها عقیق یاقوت کبود و آکوامارین میباشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولدین آذر

رنگ های موافق آنها سیاه سفید آبی ارغوانی و سبز است سیاه را میتوانید با تمام لباس ها بپوشید رنگ سبز را سعی کنید در طبیعت استفاده کنید رنگ سفید و آبی و ارغوانی برای سرکار و قرارهای مهم استفاده شود.

روز شانس و فلزات آذر

فلزات آذر حلب طلا و آهن می باشد.

روز متولدین آذر پنجشنبه می باشد این به این معناست که اگر تصمیم مهمی می خواهید بگیرید و یا قرار ملاقات مهمی را می خواهید با کسی بگذارید بهتر است برای شما که در روز پنجشنبه باشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین آذر

گلهای موافق آذر گل بنفشه یاسمن و گل محمدی می باشد ذائقه متولدین آذر شیرین است اما سعی کنید از شیرینی جات کمتر استفاده کنید حس بویایی متولدین آذر بسیار قوی می باشد.
متولدین آذر متعلقه اجناس انجیر انار شکر قند هالو و ارده می باشند و متعلقه ممالک اسپانیا استرالیا عربستان و مجارستان هستند.
بیماری های مربوط به متولدین آذر همراز جگر طب امراض گلو فشار خون غش و صرع ناراحتی در رگ‌های خونی درد زانو عرق النساء دردهای مختلف در نشانه ها و ناراحتی در رانها بیماریهای اعصاب گرمی و امراض آن امراض داخلی میباشد عمل برای صحت و سما سلامت زندگی برای آذرماه پیاده روی صبحگاهی در هوای تازه و فضاهای باز و ورزش‌های سبک می باشد.
اما خوراک متولدین آذر غذاهای خون ساز و غذاهایی که برای اعصاب مناسب است شبها غذای سبک و ساده میل شود به همراه یک عدد سیب.
اما مشاغل مناسب به متولدین آذر عبارتند از معلم دبیر وکیل مترجم نویسنده و ناشر دامپزشک کتابفروش محقق پیشوای مذهبی پلیس راهنمایی و اداره جات دولتی می باشند.