خصوصیات متولد ماه تیر

مشخصات متولدین ماه تیر

نشان متولدین تیر خرچنگ میباشد و سیاره آنها قمر است. آنها عنصر آب دارند و ماهیتشان منقلب است.
از اعداد اصلی که باید استفاده کنند ۲ می باشد و اعداد ۴، ۱۲ و ۴۵۶ از عددی هستند که روزمره اگر از این ها استفاده کنند برایشان خوش یوم است و شانس می آورند.
سنگهای موافق متولدین تیر: عقیق، شجر، مروارید، زبرجد و زمرد میباشد که پیشنهاد میکنیم برای مردان از عقیق استفاده کنید یا زبرجد و برای بانوان سنگ زمرد و مروارید. سنگ های عقیق و برج را میشه در رکاب انگشتر بسیار زیبا پیاده‌سازی کرد و سنگ های زمرد و مروارید مناسب گردنبند و دستبند هستند.
اما سنگ های مخالف متولدین تیر لاجورد و یاقوت قرمز می باشند که هیچ عنوان از این سنگ ها استفاده نکنند.

خصوصیات تیر

ذائقه متولدین تیر شیرین می باشد و حس گویایی آنها بسیار قوی است. متولدین تیر به دلیل حس گویایی قوی از قدرت کلام بالایی برخوردار هستند و صحبت کردن آنها بسیار جذاب است. متولدین این ماه از حس گویایی قوی برخوردار هستند. متولدین تیر متعلق به ممالک چین اسکاتلند و نیوزلند هستند. بیماری های مربوط به این ماه شامل سرطان سردرد درد شکم درد کمر درد ۷ اندام بده زمینی دل پیچه خلط سینه درد گردن و پشت پهلو و ناف امراض ادراری بیماریهای معده و امراض پوستی می باشد. عمل برای صحت و سلامت متولدین ماه تیر زندگی در کنار دریا و ساحل و هر روز مقداری پیاده روی در هوای تازه یا ورزش سبک در هوای سالم می باشد. مشاغل مناسب متولدین ماه تیر تجارت هنرپیشگی خواننده داروساز کار و خدمت در امور اجتماعی و رفاه مردم تدریس و تعلیم روزنامه‌نگار شاعر کلکسیونر دکوراسیون و آرایش خانه طبابت کارهای مربوط به خانه و امور مربوط به آن می باشد که بهتر است در این مشاغل فعالیت داشته باشند

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولید تیر

رنگ های موافق شما رنگ های سفید، سبز و بنفش هستند اگر در پوشش و اموال خود از این رنگ‌ها استفاده کنید برای شما بهتر است.

روز شانس و فلزات تیر

فلزات موافق متولدین تیر نقره مس و حلبی می باشد که اگر از این فلزات استفاده کنند از جادو و دعا بد، در امان می مانند.
روز شانس متولدین تیر روز دوشنبه می باشد که توصیه میشود هر کار مهم و یا ملاقات مهمی اگر دارید در روز دوشنبه تنظیم کنید.
اگر گل رز سفید، سوسن یا یاسمن دیدید حتما آنها را ببویید که برای شما خوب است. این گل ها مناسب متولدین تیر می باشند. سعی کنید از این گلها در خانه استفاده کنید.

خصوصیات متولدین ماه شهریور