خصوصیات متولدین ماه شهریور

مشخصات متولدین ماه شهریور

خصوصیات متولدین ماه شهریور: عنصر شهریور ماهی ها خاکی می باشد و سیاره آنها ولکان یا رعد است.
اگر در گرفتن تصمیم برای انتخاب عددی هستید عدد۵ بهترین گزینه برای شماست.
سنگهای موافق متولدین شهریور زمرد لاجورد سنگ یشم عقیق الماس و ضرب می باشد از زمرد می توانید در قالب گردنبند استفاده کنید اما سنگ زرقون به درد انگشتر و گوشواره می خارد سنگ الماس هم که یکی از گرانترین سنگ های موجود است.
سنگ عقیق بسیار روزی آور می باشد و برای مردان شدیدا پیشنهاد می شود.
اما سنگ های مخالف متولدین شهریور فیروزه و آکوامارین می باشد. هرچند که فیروزه سنگی بسیار ارزشمند و زیبا می باشد اما برای متولدین شهریور توصیه نمی شود.

سنگ، سیاره و عدد

‏سیاره متولدین این ماه مریخ می باشد و نشان قوچ دارند. عدد متولدین این ماه ۹ می باشند و به غیر از این عدد در زندگی روزمره از اعداد ۶، ۱۵ و ۳۴۳ استفاده کنند که براشون خوش یوم است. سنگهای موافق متولدین ماه فروردین: مرجان، الماس، عقیق، زبرجد و سنگ یشم است. سنگ مرجان رو میتونید به صورت گردنبند و دستبند همراه داشته باشیم الماس سنگی که بیشتر به درد انگشتر یا گردنبند میخوره عقیق و برجسته هم به آقایون بیشتر میاد که به صورت انگشتر استفاده کنند. خوشبختانه متولدین ماه فروردین، هم سنگ ارزان دارند و هم سنگهای گران که هر قشر از جامعه میتونن سنگ متعلق به خودشان را داشته باشند. اما سنگ مخالف متولدین فروردین، سنگ مروارید هست که توصیه می شود هرگز از این سنگ استفاده نکنید.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولید شهریور

رنگهای موافق شهریور زرد قهوه ای و سبز می باشد سعی کنید در قرارهای جلسات مهم در پوشش خود از رنگ قهوه ای استفاده کنید و در زمانی که در طبیعت سپری میکنید از رنگ سبز استفاده کنید.

روز شانس و فلزات شهریور

فلزات موافق ماه شما فولاد مس و جیوه می باشد

اگر از فلز مس به عنوان دستبند استفاده کنید از انواع باکتری ها و میکروب ها به دور خواهید ماند

و از عفونت در بدن جلوگیری خواهد شد.

روز متولدین ماه در خصوصیات متولدین ماه شهریور چهارشنبه می باشد

سعی کنید تمام جلسات و قرارهای مهم تان را در روز چهارشنبه تنظیم کنید که برای تان خوش یوم می باشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین شهریور

گلهای موافق ماه شهریور گل یاسمن سفید ماگنولیا و نیلوفر آبی میباشد

اگر در محیط زندگی و محیط کار خود از این گل ها استفاده کنید باعث شادابی و خشنودی و انگیزه بیشتر نسبت به پیشرفت درون تان ایجاد میشود.

حس لامسه متولدین شهریور بسیار قوی می باشد.
متولد شهریور متعلقه اجناس انجیر و کشمش گندم جو انگور و پسته می باشند و متولدین این ماه متعلقه ممالک ترکیه فلسطین و اورشلیم هستند.

از دیگر خصوصیات متولدین ماه شهریور عبارتند از بیماری‌های عصبی و اعصاب که توصیه می شود با آنها به آرامی رفتار شود.

متولدین این ماه باید خونسردی خود را در تمام مواقع زندگی حفظ کند بیماریهای هاضمه و دستگاه گوارش نیز از بیماری های این ماه می باشد که توصیه می شود از غذاهایی که دیر هضم میباشند کمتر استفاده شود.

درد کمر و درد شانه ها سردرد آپاندیس و ناراحتی ها بیماری های معده درد بازو درد شقیقه و ناراحتی‌های حیض مربوط به متولدین شهریور می باشند.

عمل برای صحت و سلامت متولدین شهریور به این صورت است که صبح ها در هوای آزاد قدم بزنند یا کمی نرمش در زیر نور خورشید انجام دهند.

مشاغل مناسب متولدین شهریور تجارت کار در بانک طبابت خصوصاً طب سنتی و گیاهی نیروی انتظامی ادیب و محقق کار در چاپخانه و صحافی تحقیق در علوم و پرستاری و آمار میباشد.

برای مشاهده خصوصیات متولدین ماه های دیگر به این صفحه مراجعه کنید