خصوصیات متولدین ماه اردیبهشت

مشخصات متولدین ماه اردیبهشت

انسان های متولدین اردیبهشت خصوصیات مستقل بردبار ثابت قدم و رفتاری آرام دارند.
شما تصمیم های لحظه ای نمی گیرید و قبلش فکر میکنید. متولدین ماه عجول نیستند و معمولا کارشان را به اتمام می رسانند.

سنگ، سیاره و عدد

نشان متولدین ماه اردیبهشت، گاو است و سیاره آنها زهره می باشد. عنصر متولدین ماه خاک می باشد و ماهیت ثابتی دارند. عدد این ماه ۶ می باشد و از اعداد ۵، ۱۳ و ۱۸۸ در انتخاب و کارهای روزمره شان استفاده کنند که برایشان خوش یوم است. سنگهای موافقی ماه الماس مروارید و یاقوت کبود میباشد که الماس گرانترین سنگ این ماه در به ترتیب یاقوت کبود و مروارید به نسبت قیمت کمتری دارند. البته که نوع شفافیت و خلوص این سنگ ها بسیار در قیمت آن ها نقش بازی میکند. اما پیشنهاد می شود از سنگهای یاقوت زرد، زبرجد و الماس زرد استفاده نکنید چون سنگ های مخالف شما هستند.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب اردیبهشت

سعی کنید در پوشش و اموال خود از رنگ های آبی، سبز، زرد و صورتی استفاده کنید که این رنگ ها هستند که به شما انرژی مثبت و روحیه خوبی میدهند.

فلزات اردیبهشت

اگر از فلزات موافق خود مثل: مس، نقره و برنج استفاده کنید از جادو و جنبل دور خواهید ماند.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین اردیبهشت:

روز شما جمعه است و پیشنهاد می شود هر کاری که می‌خواهید بکنید یا تصمیمی که میخواید بگیرید یا قرار ملاقات مهمی اگر دارید در روز جمعه تنظیم کنید.

گل سنبل، گل های سفید و گل بهار از گلهای طبیعی موافق شما هستند. پیشنهاد می کنیم اگر این گلها رو دیدید، آن را ببویید و در خانه از آنها استفاده کنید. بو کردن این گلها به شما حس شادابی و خوشبختی می دهد و روحیه شما را تازه میکند.

متولدین ماه اردیبهشت ذائقه شیرین دارند و احساسات حیوانی آنها بسیار پویا است.

متولدین ماه اردیبهشت بهتره از برنج، جو، عسل، انجیر و لیمو استفاده کنند.