خصوصیات متولدین ماه مهر

خصوصیات متولدین ماه مهر

متولدین ماه مهر انسانهایی معاشرتی با شعور با انصاف و حق طلب هستند. انسانهایی اجتماعی هستند و حق خودشان را به هر چه سختی ولی میگیرند.
نشان آنها ترازو طلایی می باشد و سیاره آنها ونوس است.
عنصر متولدین مهر باد می باشد و ماهیت منقلبی دارند.

سنگ، سیاره و عدد

عدد متولدین ماه مهر ۶ می باشد این به این معناست که اگر تصمیمی بر عددی می خواهید بگیرید یا تعدادی را می خواهید انتخاب کنید، عدد ۶ یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. سنگهای موافق متولدین مهر الماس یاقوت کبود سنگ یشم سنگ زبرجد و یاقوت اصغر (زرد) میباشد. سنگ الماس که گرانترین سنگ ماه متولدین مهر و ارزانترین سنگ یشم میباشد. الماس را بهتر است به عنوان انگشتر استفاده کنید یاقوت کبود نیز همینطور اما زبرجد بیشتر به درد گردنبند و یا گوشواره میخورد. اما سنگ های مخالف متولدین مهر مروارید و یاقوت سرخ می باشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولدین مهر

رنگ های موافق متولدین مهر: سبز زرد آبی و صورتی می باشند اگر از این رنگ ها در پوشش خود استفاده کنید و یا وسایلی که می خرید از این نوع رنگ ها باشد برای تان بهتر است.

روز شانس و فلزات مهر

سعی کنید از فلزات مس طلا و پلاتین در پوست خود استفاده کنید مخصوصا این فلز مست که در صورت استفاده از آن به صورت دستبند می تواند از نفوذ هرگونه میکروب و باکتری جلوگیری کند و عفونت را از بین میبرد.

روز متولدین ماه مهر جمعه می باشد این یعنی اگر جلسه و یا روز مهمی رو میخواهید برنامه ریزی کنید سعی کنید در روز جمعه باشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین مهر

گلهای موافقه متولدین مهر سنبل گل های سرخ و سفید گل صد برگ می باشد اگر از این نوع گل ها در زندگی روزمره خود در محیط زندگی و محیط کار استفاده کنید انگیزه بیشتر و شادابی در زندگی شما روان می شود.
ذائقه متولدین مهر شیرین می باشد اما سعی کنید در خوردن شیرینی جات سوء استفاده نکنید.
احساسات حیوانی متولدین مهر بسیار قوی می باشد این یعنی اگر در ارتباط اول با هر شخصی هر حسی را که بگیرید می تواند درست باشد.
متولدین مهر متعلقه به به اجناس: گندم جو انجیر تخم مرغ و روغن هستند و متولدین این ماه متعلقه ممالک استرالیا آرژانتین برمه ژاپن را شمال مصر میباشند.
بیماری های مربوط به متولدین مهر بیماری های کلیه فشار خون ناراحتی در چشم بیماری های مثانه و درد مفاصل درد کمر بیماریهای خونی سوء هاضمه سوزاک درد شانه و بازو درد سینه در رشته کم و ضعف در کمر سردرد بیماری های زنانه و بیماری های پوستی می باشند.
اما عمل برای صحت و سلامت زندگی متولدین مهر ورزش صبحگاهی در هوای تازه می باشد و سعی کنید اعصابی راحت و آرام داشته باشید و برای هر چیزی ناراحت نشده و ذهن خود را مسئول نسازید
بهترین خوراک برای این متولدین این است که صبح‌ها یک لیوان آب میل کرده از گوشت ماهی مرغ و شیر در خوراک روزانه استفاده گردد شیرینی و نشاسته کم استفاده کرده شبهام غذای سبک مصرف شود.
مشاغل مناسب و متولدین مهر شاعر عکاس خیاط سنگ تراش سیاستمدار وکیل شعبده‌باز هنرمند هنرپیشه فروشنده کار در آزمایشگاه و آژانس های معاملاتی می باشد.