خصوصیات متولد ماه آبان

خصوصیات متولدین ماه آبان

متولدین ماه آبان انسانهای حاضر جواب با وجدان دارای اعتماد بنفس زنده‌دل و بسیار جدی هستند.
متولدین ماه آب آن به دلیل اعتمادبه‌نفس بالایی که دارند به راحتی با دیگران دوست می شوند و روابط اجتماعی قوی دارند. خصوصیات اخلاقی جدی متولدین آبان بسیار مناسب کارهای پلیسی و تجارت میخورد.
نشان متولدین آبان عقرب می باشد و سیاره آنها پلوتو است.

سنگ، سیاره و عدد

عنصر آنها آبی می باشد و ماهیت ثابتی دارند. متولدین آبان عدد شان ده و صفر می باشد این به این معناست که اگر عددی را میخواهید انتخاب کنید و یا تعدادی را مد نظرتان هست عدد صفر و ده را انتخاب کنید و سیاره آنها پلوتو است. سنگهای موافق متولدین آبان یاقوت زرد الماس عقیق سرخ و اپال میباشد. اما سنگ های زمرد و زرگون را به هیچ عنوان نمی تواند استفاده کند چون برایشان خوش یمن نیست.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولدین آبان

رنگهای موافق متولدین آبان قرمز ان آبی و سبز می باشد اگر در طبیعت سر می کنید از سبز استفاده کنید اما در پوشش خود زمان در گذاشتن جلسات بهتر از از رنگ عنابی استفاده کنید.

روز شانس و فلزات آبان

بهتر از فلزات آهن نقره و پلاتین در پوشش خود و یا در وسایل خود استفاده کنید.

روز متولدین آبان سه شنبه می باشد یعنی اگر جلسه مهمی را می‌خواهید بگذارید که باب میل شما باشد بهتر است در روز سه شنبه تنظیم کنید.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین آبان

گلهای موافق متولدین آبان عبارتند از گل داوودی گل آفتابگردان و گلهای زرد اگر از این نوع گل ها در محیط زندگی و یا محیط کار خودتان استفاده کنید بسیار برایتان خوشنودی و انگیزه ایجاد میکند.
ذائقه متولدین آبان تلخ و شور است و حس چشائی آنها بسیار قوی میباشد. متولدین آبان متعلقه اجناس شکر آلو ارده نمک پیاز سیر ترب و تنباکو می باشند و متعلقه ممالک اندونزی الجزایر بلژیک سوریه مراکش و نروژ می باشند.
بیماری های که متولدین آبان بیشتر به آن مبتلا می شوند بیماریهای گلودرد و حنجره امراض کلیه و مثانه درد استخوان بینی امراض اعضای تناسلی بیماری های جگر امراض شهوانی بیماری های رحم و مثانه درد شانه بواسیر نقص در تخمدان و بچه دان زنان بیماریهای ادراری درد در اندام نهانی هوا دل و اضطراب و وحشت می باشد.
توصیه عمل برای صحت و سلامت متولدین آبان پوشش مناسب و تمیز قدم زدن در هوای سالم و معاشرت و تسلط بر اعصاب و روان می باشد.
خوراک مناسب برای آبانی ها عدم استفاده از منشیان عدم استعمال غذاهای چرب گوشت کم و مصرف شود و استفاده از نوشیدنی شیر از هر نوع مفید می باشد.
مشاغل مناسب آبان ماه قصاب جلاد پلیس ارتشی خلافکار کار در بانک مهندس تاجر طبیعی دان شراب فروش پرستار کلکسیونر خدمات در نیروی دریایی می باشد.