خصوصیات متولدین ماه مرداد

مشخصات متولدین ماه مرداد

مرداد ماهی ها انسانهای مهربان بی‌غرض بی تعصب قابل اعتماد و حق طلب هستند.
نشان آن ها شیر می باشد و ستاره آن ها خورشید است عنصر آتشین آنها باعث می‌شود زودرنج و به زودی عصبانی شوند و ماهیت آنها ثابت است.

سنگ، سیاره و عدد

عدد متولدین ماه مرداد یک می باشد این به این معناست که هر تصمیمی درباره عددی اگر خواهید بگیرید عدد یک بهترین گزینه برای شما است. سنگهای موافق متولدین ماه مرداد یاقوت سرخ یاقوت کبود و الماس و عقیق میباشد یاقوت سرخ بیشتر به صورت گردنبند و یاقوت کبود برای انگشتر و عقیق نیز برای انگشتر بسیار مناسب است. اما سنگهای ما مخالف ماه مرداد یاقوت زرد و زمرد می باشد که توصیه نمی‌شود از این سنگ ها برای خودتان استفاده کنید.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

رنگ های مناسب متولید مرداد

رنگ های موافق متولدین مرداد طلایی زرد و نارنجی است که در صورتی که از این رنگ ها در پوشش و یا دوازدهم شخصی خود استفاده کنید حس بهتری نسبت به آنها و خودتان خواهید داشت.
حرف (م) از حرفهای شانس شماست که اگر تصمیم به نامگذاری برای چیزی یا کسی را دارید با حرف (م) شروع شود بهتر است.

روز شانس و فلزات مرداد

از فلزات طلا آهن و مس در پوشش خود به کار ببرید زیرا برای شما خوب است.
روز شانس متولدین مرداد یکشنبه می باشد. این به این معناست که اگر تصمیمی در روز خاص می خواهید بگیرید روز یکشنبه را انتخاب کنید و یا اگر جلسه‌ای مهمی می خواهید بگذارید در روز یکشنبه باشد.

خصوصیات متولدین ماه شهریور

خصوصیات دیگر متولدین مرداد

ذائقه متولدین ماه مرداد نیز و تند و معتدل می‌باشد اما در خوردن غذاهای تند پیشروی نکنید.
‏ متولدین این ماه از حس حیوانی برخوردار هستند و این بدان معناست که حس ششم آنها نسبت به اتفاقات پیرامون و تشخیص انسان ها قوی می باشد.
‏مرداد ماهی ها متعلقه ممالک ایتالیا رومانی و فرانسه می باشند.
‏ بیماری های رایج آن مربوط به این ماه سر درد کمر درد درد پشت طب سرخ بیماریهای قلبی بیماری های جگر بیماری های چشم بیماریهای معده گردش خون نامنظم سنگ ساز و سنگ های مختلف است.
‏ نحوه زندگی و عمل برای صحت و سلامت متولدین مرداد زندگی در محل های گرم و خشک و نداشتن اعتیاد چه چیزی میباشد. پیشنهاد می شود هر چیزی که خون ساز میباشد استفاده شود و سبزیجات و میوه استفاده گردد و غذا نیز به موقع ثبت گردد‌.
‏ مشاغل مناسب متولدین مرداد معلم ستاره‌شناس جواهرساز هنرپیشه مدیر هنرمند کار در ادارات دولتی حکومت داروساز امور معاملاتی و فروش مانکن و رقاص میباشد.